dimecres, de gener 02, 2008

Projectes xl 2008

Alguns dels projectes del 2007 els he complert i d'altres no. Dels que he complert, el més sonat ha estat comprar-me un pis. Ja el tinc, el comparteixo amb dos conills i dues tortugues i unes obres de l'ascensor inacabables, i m'hi sento molt a gust.

Dels que no he complert,
- Estudiar física: estic matriculat de la Uned, però he desistit. No tinc el temps ni les ganes d'estudiar tantes mates. De moment prefereixo seguir aprenent física quàntica amb llibres de divulgació i experimentant-la personalment (és el que vaig fer al retir Vipassana, p. ex)
- Estudiar finances. No ho descarto per al futur. Primer he de tenir el temps i les peles. Mentrestant, seguiré il.lustrant-me estil DIY.

En global, crec que el balanç no està malament. Per tant, què em proposo per al 2008?

- Anar al Japó i Austràlia a l'estiu. La idea és anar a veure el Tim, la Melissa i el Harry a Austràlia, aprofitar per veure el país i, a l'anada o la tornada, fer escala a Tòquio.

- Comprar-me una Wii (quan surti amb el perifèric Wii Fit)

- Aquest any pico fort: Guanyar una suma respectable de diners. No la poso aquí. Aquest és un blog per a tots els públics. Els meus objectius econòmics els tinc escrits en privat. Només sé que ho puc aconseguir si ho vull. Sé el que vull, sé que puc. Només em falta confiar.

- Si tot va bé i en segueixo tenint ganes (és un gran "si"), comprar-em un Smart de 2a mà. El cotxe ideal per la ciutat.

- Ser un ésser de llum. Aquest 2008 serà un any molt important per a mi en el camp espiritual. Estic a punt de fer un salt molt important. No sé exactament cap a on o cap a què, però suposarà un "salt quàntic" de primer ordre. Vull experimentar que som energia tornada materia, que som Déu, que estem més enllà de l'espai i del temps, que creem la nostra realitat, que som creadors. El 2008 és un any clau.

- Ser capaç de mantenir converses en japonès i llegir llibres i manga bàsics.

2 Comments:

Blogger Irene said...

de tots els projectes, el que més m'ha impressionat és el de comprar-te un smart!

sí???

suposo que et serviria per anar cap a sabadell, millor que una moto, que per moure't per barcelona és el millor...

en fi, aviam si t'hi acabem veient...

sobre les teves aspiracions econòmiques, espero que tinguis algun atac de generositat i ens convidis a un bon sopar quan hi arribis!!! hehehe

22:15  
Blogger Oski said...

Sí, seria per anar a Sabadell i moure'm el cap de setmana, sobretot...

Però ja et dic, no descarto que sigui un encapritxament del moment i d'aquí a mig any, quan m'ho comenci a plantejar en sèrio, ho descarti per innecessari, car, etc.

Ara, si acabo amb cotxe, amb un Smart m'hi veig, eh!

22:48  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home