dilluns, de gener 14, 2008

El noi del Poble Sec

Ahir va ser un dia genial. Em vaig llevar a les 11h, vaig portar la Mafi a pasturar mentres jo seia en un banc d'un parc de Montjuïc prenent el sol i llegint el Time Out, vaig tornar a casa, vaig fer dissabte, em vaig fer el dinar, vaig anar a gimnàs (on vaig fer una mica de peses, una steps i un bany de vapor), vaig tornar a casa, vaig sopar mirant The Closer, vaig anar-me'n al llit a llegir i vaig apagar el llum cap a les 01.30h.

No vaig fer res d'especial, però va ser un dia genial. Un dia estupendo. Un dia feliç i en què tot era perfecte.

I un dia en què em vaig adonar -una vegada més- que m'encanta el meu barri i que té molt d'encant. Té molts problemes, però és un barri estupendo i amb molta vidilla. El Poble Sec em dóna bones vibracions. Em fa sentir en pau.

1 Comments:

Blogger Irene said...

Ei ei ei! que li vols robar el títol a en Serrat?????? M'agrada que t'agradi el teu barri, perquè recordo que la primera impressió no va ser tan bona. Visca el Poble Sec!

00:39  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home